طراح وردپرس

طراحی قالب وردپرس، طراحی سایت وردپرس، کدنویسی قالب وردپرس

طراح وردپرس ، طراحی قالب وردپرس ، طراحی پوسته وردپرس ، طراحی وردپرس

طراحی قالب وردپرس

طراحی پوسته وردپرس

طراحی سایت وردپرس

کدنویسی سایت وردپرس
041-3542-1463

دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟!

4 مهر 95
دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟!Reviewed by طراح وردپرس on Sep 25Rating: 5.0دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟! دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟!

دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟!

(پنگوئن، الگوریتم مبارزه با تقلب نتایج جستجوی گوگل به روز رسانی شد)

پنگوئن، الگوریتم مبارزه با تقلب نتایج جستجوی گوگل به روز رسانی شد

پس از تقریبا 2 سال انتظار، الگوریتم پنگوئن گوگل بالاخره بروزرسانی شد. این چهارمین آپدیت بزرگی است که گوگل در این الگوریتم اعمال می کند تا به مقابله با وبسایت هایی که نتایج جستجوی گوگل را به نحو دلخواه خود تغییر می دهند بپردازد. گوگل می گوید که حالا پنگوئن به صورت لحظه ای سیگنالهای موثر بر رتبه ها را درون الگوریتم خود انجام می دهد.

پنگوئن، راهکار گوگل برای مقابله با روشهایی است که با تقلب سعی در کسب رتبه بالا دارند و مواقعی به کار می رود که سیستم اسپمینگ عادی گوگل قادر به شناسایی سایت خطاکار نباشد و از سال 2012 تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

به بیان دیگر، پنگوئن سایت هایی که تخلف می کنند را شناسایی کرده و از نتایج جستجوی خود خارج می کند. هر بار که این فیلتر مورد استفاده قرار می گرفت و سایت هایی را شناسایی می کرد، آن سایت تا سری بعد که دوباره پنگوئن دست به کار می شد همچنان خطاکار محسوب می شد، حتی اگر مشکلات مربوط به سایت اصلاح می گشت. اجرای دوباره الگوریتم پنگوئن نیز ممکن بود هر چند ماه یک بار انجام شود و در مواردی هم حتی بیشتر.

آخرین آپدیت پنگوئن در تاریخ 17 اکتبر سال 2014 ارائه شد. یعنی هر سایتی که آن زمان مورد هدف پنگوئن قرار گرفته، امروز تازه از لیست خارج شده است، البته در صورتی که مشکلاتش برطرف شده باشد.

با این حال، چنین مسئله ای دیگر به خاطرات سپرده می شود، چرا که پنگوئن از این پس به صورت لحظه ای و مداوم همه داده ها و صفحات وب را پردازش خواهد کرد. طی این پروسه، سایت ها ممکن است هر زمانی به چنگ این فیلتر افتاده و در صورت اصلاح نیز آزاد شوند.

به گفته گوگل، این آپدیت سبب می شود که تغییراتی که پنگوئن سبب آن می گردد بسیار سریع تر خودش را نشان دهد. از سوی دیگر نیز، پنگوئن تمرکز خود را روی صفحات وب می گذارد و نه صرفا وبسایت ها.

گوگل معتقد است که الگوریتم جدید به نوعی یک فیلتر قوی تر با قدرت بیشتر است و به جای تاثیر روی رتبه کل سایت، صفحه حاوی اسپم را تشخیص می دهد.
پیش از این، جریمه های پنگوئن روی کل سایت تاثیر می گذاشت اما گوگل در پاسخ به اینکه آیا این فیلتر جدید فقط یک صفحه را بی اعتبار می کند یا خیر، گفته که تاثیر روی صفحات خاص به معنی عدم تاثیرگذاری روی خود سایت نیست.

می توان به این نتیجه رسید که اگر صفحه ای گیر این فیلتر بیافتد، احتمالا همان صفحه یا بخشی که صفحه در آن قرار گرفته، مورد مجازات مستقیم گوگل قرار خواهد گرفت.

با توجه به اهمیت این بروزرسانی، دیجیاتو از صاحب نظران در زمینه سئو و وبمستران علاقه مند دعوت می کند تا با پرداختن به این موضوع در بخش نظرات، دیدگاه ها و تجربیان خود را با دیگران به اشتراک گذارند.

تا این لحظه هم تعدادی پست در این انجمن ایجاد شده بود توسط برخی از دوستان وب مستر ما ، مبنی بر اینکه طی یک بازه زمانی کوتاه مدت ، بازدیدی که سایت های اونا در طی بازه زمانی چندین و چند ماهه به دست آورده بودند ، به یکباره زیر سوال رفته بود و موجب کاهش شدید بازدید این سایت ها و در نهایت به همراه داشتن تعجب ، اعتراض و عصبانیت صاحبان این دسته از سایت ها رو …

دلیل افت بازدید سایت های وب مستران چیست ؟!


– بروز رسانی – ساعت 21 و 5 دقیقه

جدید ترین آپدیت های الگوریتم های گوگل در ۲۰۱۶: اگر در حوزه طراحی وب سایت و سئو سایت فعالیت می کنید احتمالا در مورد این که گوگل چگونه وب سایت ها بررسی می کند برایتان سوال ایجاد شده باشد. این سوالات زمانی که یک الگوریتم جدید توسط گوگل ایجاد می شود یا یک الگوریتم دچار تغییر آپدیت می شود ، مطرح می شوند. اما این بار گوگل کمی به کمک ما آمده است و دقیقا به ما گفته است چکار هایی را می خواهد در آینده انجام دهد.و اما جدید ترین آپدیت های الگوریتم های گوگل در ۲۰۱۶ چه هستند؟

در آینده ای نزدیک گوگل به سوی چک کردن حقیقت محتوای شما می رود. اما فقط روی این نکته تمرکز نمی کند بلکه نوع بک لینک های شما را نیز بررسی می کند. آن ها می خواهند معنای واقعی محتوای شما را چک کنند. فوریه ۲۰۱۵ گوگل یک گزارش از خلاصه ی تحقیقاتشان در مورد نرم افزار های مبتنی بر دانش که حقیقت محتوا را بررسی کنند و به اعتبار آن ها امتیاز می دهد ، منتشر کرد.

آخرین خبر ها از بررسی حقیقت محتوا توسط گوگل ، جای هیچ تعجبی ندارد. برای سال های بسیاری کارشناسان ادعا داشتند که گوگل ویکیپدیا را در همه ی نتایج جستجویش ترجیح می دهد.در حقیقت زمانی که موقعیت هزار عبارت جستجو شده در ۲۰۱۲ مورد تحقیق قرار گرفت ، این نتیجه گرفته شد که ویکیپدیا در صفحه اول ۹۹ درصد نتایج جستجو ها بوده است. (همچنین برای ۵۶ درصد از جستجو ها در رتبه ی اول و برای ۹۶ درصد از جستجو ها در رتبه های یک تا پنج بوده است.)

اما چرا گوگل به طور مداوم رتبه ی ویکیپدیا را بالاتر می برد؟ زیرا ویکیپدیا خودش را به عنوان یک منبع عینی و دقیق مبتنی بر محتوا نسبت به سایر وب سایت های موجود در اینترنت ثابت کرده است. گوگل این حقیقت را برای همیشه ارزش داده است.

جدید ترین آپدیت های الگوریتم های گوگل در ۲۰۱۶ – کم کردن امتیاز اعتبار مبتنی بر دانش

گوگل یک گزارش در مورد تیم تحقیقاتی اش منتشر کرد که در حال کار کردن بر روی یک سیستم جدید برای ارزیابی اعتبار محتوا می باشند. با استفاده از این نرم افزار جدید که در حال توسعه می باشد ، آن ها حقیقت محتوای بیان شده در یک وب سایت را با حقیقت هایی که انبار دانش گوگل ذخیره شده است ، مقایسه می کنند. گوگوپل این انبار دانش را از مجموعه ای از حقایق در سراسر وب گرد آوری کرده است.

سپس این نرم افزار تعیین می کند که چه تعداد حقایق نادرست در یک صفحه وب سایت موجود است. گزارش گوگل بسیار روشن است زیرا به دنبال اطلاعات نادرست هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل های حقایق درست و نادرست این نرم افزار ، یک امتیاز به میزان معتبر بودن و قابل اعتماد بودن اختصاص می دهند.این امتیاز را KBT به معنای اعتماد دانش بنیان ، می نامند. یک امتیاز KBT بالا نشان می دهد مه صفحه قابل اعتماد است و هیچ اطلاعات غلطی ندارد.

گوگل در یکی از گزارش هایش روشن ساخته است که سایت هایی را که دارای مطالب درست کم هستند و یا هیچچ مطلب حقیقی ندارند را جریمه نمی کند. برای مثال نمی توان حقیقت یک شعر را بررسی کرد. اما لزوما یک سایت شعر KBT پایین دریافت نخواهد کرد.

حقایقی که برای یک وب سایت شعر بررسی می شوند ، داده هایی از وب سایت مانند نام نویسنده ، تاریخ سروده شدن شعر ، حقایقی در مورد ساختار شعر و… می باشند.اما این که گوگل چگونه KBT را با الگوریتم هایش ادغام می کند هنوز مشخص نشده است.

اما به نظر منطقی می رسد که گوگل امتیاز پیج رنکش (که محبوبیت یک صفحه را با توجه به تعداد بک لینک ها مشخص می کند.) را با امتیاز KBT (که نشان دهنده ی دقت و صحت محتوای وب سایت ها می باشد.) تکمیل می کند. رتبه بندی صفحات در نتایج جستجو ها به وسیله ی ترکیبی از امتیازات در محبوبیت و دقت و سایت تعیین می شوند.

حال جدیدترین آپدیت های گوگل عرضه شدند و بزرگترین نگرانی جامعه وب مستران و طراحان و سئو کاران هم ” تاثیر و نتیجه این بروز رسانی و آپدیت های گوگل در الگوریتم های ساختاری در بررسی محتوای سطح نت آنهاست . چیزی که کم کم در حال نمایان ساختن خودش هست و در این روز ها هم کم و بیش تاثیرات اون رو به چشم های خودمون دیدیم ..

دیدگاه ها در این نوشته غیر فعال می باشد
تمامی حوق این سایت نزد طراح وردپرس محفوظ می باشد و هر گونه کپی برداری از طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد
طراحی سایت وردپرس
طراحی قالب وردپرس
کدنویسی قالب وردپرس