حل مشکل صفحات 404 وردپرس در گوگل وبمستر

 

404-to-301-hamyarwp

برای همه ی وبمستران و صاحبان سایت ها پیش می آید که صفحاتی از سایت آن ها با خطای ۴۰۴ رو به رو می شود و البته دلایل مختلفی نیز دارد. اما حتما باید در صدد رفع این مشکل بر آمد و آن را هر چه سریع تر رفع کرد.
این ارور اثرات مستقیمی بر روی سئوی سایت شما می گذارند اما متاسفانه از ارورهای بسیار شایع می باشد و کاربران بسیاری از وجود آن اعتراض دارند اما نگران نباشید. افزونه ای امروز برای شما انتخاب کردیم به کمک شما خواهد آمد و مواظب خطاهای ۴۰۴ سایت شما خواهد بود!

افزونه ی کاربردی ۳۰۱ ۴۰۴to

این افزونه بسیار ساده اما جالب است! زیرا تمامی ارورهای ۴۰۴ را در سایت هدایت و کنترل می کند. در واقع تمامی ارورهای ۴۰۴ را به هر صفحه ای مه شما مشخص و تنظیم کردید تغییر مسیر خواهد داد. این بدان معناست که دیگر شما تعداد زیادی ارور ۴۰۴ نخواهید داشت و در گوگل وب مستر ایمن خواهید بود و گزارشی در مورد ارور ۴۰۴ در گوگل وبمستر دریافت نخواهید کرد و این یک برگ برنده در امر سئوی سایت شماست.

 

حال افزونه را نصب و فعال می نماییم. پس از فعال سازی، افزونه در منوی سمت راست سایت وردپرسی نمایان می شود که دارای دو بخش یا زیر منو می باشد.

404-plugin-hamyarwp

در این بخش تنظیمات مربوط به افزونه را می توان مشاهده کرد.

در گزینه ی “Redirect type” شما می توانید صفحه ای را که دچار ارور ۴۰۴ می شود به قسمت های دیگر آدرس دهی کنید. در واقع نوع صفحه ای که باید به آن ارجاع داده شود را مشخص می نماید.

 

redirect-type-hamyarwp

حل مشکل صفحات 404 وردپرس در گوگل وبمستر

 

در گزینه ی “redirect to” نوع انتقال را مشخص خواهید کرد.

 

در گزینه ی “redirect to” نوع انتقال را مشخص خواهید کرد.

یعنی این انتقال به سمت کدام صفحه باشد. به سمت صفحات موجود برود یا از آدرس کاستوم استفاده کند و یا اینکه اصلا منتقل نشود.

در صورتی که حالت سفارشی یا کاستوم را مشخص نمایید باید آدرسی که مد نظر شماست را وارد نمایید.

گزینه ی بعدی نیز مربوط به “Log 404 Errors” می باشد که می توانید نمایش ارور لاگ ها را فعال و یا غیر فعال نمایید.

 

errorlog-hamyarwp

 

در قسمت بعدی با تیک زدن بخش نوتیفیکیشن می توانید اعلام کنید که در صورت وجود هر گونه ارور برای شما به آدرس ایمیل شما نوتیفیکیشن و پیام ارسال شود.

حال هر زمان که ارور لاگی مشاهده شود در قسمت “Error log 404” نمایش داده می شود و تمام صفحاتی که دارای این ارور هستند با تنظیمات شما نمایش داده نخواهند شد.

 

موفق باشید / منبع همیار وردپرس

طراحی قالب وردپرس

طراحی و کدنویسی انواع قالب وردپرس

تبدیل PSD به وردپرس

تبدیل psd به قالب استاندارد وردپرس

تبدیل Psd به Html

تبدیل انواع فایل Psd به فایل Html

طراحی قالب فروشگاهی

طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

seo و بهینه سازی قالب

SEO و بهینه سازی سایت