link-building

لینک بیلدینگ چیست link building ؟ در حقیقت و معنی لغوی link building یعنی ساخت لینک در وب سایت که چندن صورت می باشد از جمله لینک های داخلی یا لینک های خارجی یا فروش لینک ها و چگالی صفحه که هر کدوم نیز به چنیدن بخش تقصیم بندی می گردند که در ادامه این مبحث حتما در مورد لینک بیلدینگ بیشتر صحبت خواهیم کرد و تشرحی از روش درست لینک کردن و منطقی فکر کردن در این مبحث مهم در سئو و طراحی وب سایت بیشتر صحبت می کنیم;

 

link-building-wp

 

تقسیم بندی لینک بیلدینگ link building

لینک های داخلی :

شاید شما به عنوان یک نویسنده بخواهید برای راهنمایی بیشتر در وب سایت خود کاربران را در همان مقاله به صفحه ای دیگر منقل کنید تا کاربر کامل تر موضوع را درک کرده و مقالات شما را با دانش بیشتری دنبال کند پس شما یک کلمه یا یک جمله را لینک می کنید به مطالبی دیگر یا صفحه ای دیگر در اینجا شما یک لینک داخلی درست کردید

 

مشکلاتی که پیش روی شما و وب مستر ها می باشد چیست ؟

  1. یکی از اشتباه های زیادی که وب مستر ها هنوز دارند انجام می دهند زیاد بودن لینک در یک مطالب هست که واقعا یک اشتباه بسیار بزرگی هست و باعث می گردد ارزش مطالب شما از نظر گوگل و دیگر جستجوگر ها از بین برود
  2. رعایت نکردن چگالی صفحه (در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد )
  3. لینک کردن موضوع های غیر مرتبط

 

رعایت نکردن چگالی صفحات چیست ؟

شما فکر بکنید دارید برای یک وب سایت عملیات سئو را دارید پیاده سازی می کنید حال به هسته یک وب سایت یعنی مطالب آن رسیدید خوب در اولین اقدام باید این صفحه را برای جستجوگر ها بسیار ارزشمند کنید سپس وارد مبحث چالی صفحه می گردد

در مطالب شما یک لینک به مطالب دیگری ارسال شده یعنی مطلب  B به A لینکی ارسال نموده  حال فکر کنید این لینک طرفه ارزشمند می باشد یا  لینک دو طرفه یعنی  A نیز به B سر یک جمله یا کلمه بسیار ارشمند لینک بدهد یا این کار دو مطلب را از نظر گوگل در یک مبحث و جستجو قرار می دهید و باعث می شوید یک پارچه سازی در جستجو های شما و بالا بردن کلمات کلیدی در جستجوگر ها , یک روند پیروزی برای وب سایت خود کسب کنید .

 

لینک های خارجی 

شاید شما بخواهید در مقاله ای یا مطلبی نیاز داشته باشید به یک مطالب دیگر در یک وب سایت دیگر لینک بدهید تا کاربر اطلاعات بیشتر را از آن وب سایت دریافت کند

مشکلاتی که پیش می آید :

  1. فروش لینک
  2. داپلیکیت لینک ها
  3. ارزش نداشتن صفحه
  4. انتقال ترافیک

 

یکی از مواردی که وب سایت ها امروزه در ایران به شدت به خارج از جستجو ها هدایت می شوند مخصوصا وب سایت های بزرگ فروش لینک می باشد متاسفانه یا خوشبختانه گوگل جلوی این کارا گرفته و دیگر وب سایت های کوچک با خرید لینک دیگر نمی توانند در جستجو ها پیشرفتی داشته باشند بلکه به صورت بسیار بدی نیز از جستجو ها حذف خواهند شد

 

Duplic لینک ها یا Duplic مطالب , شما اگر مطلبی در جایی زده اید مثلا به عنوان پست مهمان برای بهتر شناخته شدن و دریافت ترافیک بیشتر حال بعد از ثبت شدن وب سایت شما و مطالب در وب سایتی که مطلب در آن اول ارسال کردید باعث می گردد گوگل دو مطلب یک سان را در دو آدرس دریافت کند که این واقعا باعث افت وب سایت می شود و مشکلات حق کپی رایت گریبان گیر شما خواهد شد

 

مشکل بعدی که در این وسط پیش می آید متاسفانه لینک دادن به وب سایت های بی ارزش از نظر ترافیک و محتوا که توجه کنید در سطح خود یا در سطح بالاتر از خود لینک بدهید  و سعی نمایید لینک ها را چندین طرفه نمایید

 

انتقال ترافیک  یکی از مباحثی هست که شاید خیلی از مدیران توجه نکنند گه بیشتر مشکلی در سئو و بهینه سازی وب سایت بلکه یک خطای مدیریتی می باشد انتقال ترافیک به وب سایت های همپایه خود حتی اگر وب سایت دوست و شریک می باشد انجام ندیهد باعث نگردید که دیگر کاربر جذب آن وب سایت شود تا اینکه وب سایت شما را مورد بازدید قرار بدهد

طراحی قالب وردپرس

طراحی و کدنویسی انواع قالب وردپرس

تبدیل PSD به وردپرس

تبدیل psd به قالب استاندارد وردپرس

تبدیل Psd به Html

تبدیل انواع فایل Psd به فایل Html

طراحی قالب فروشگاهی

طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

seo و بهینه سازی قالب

SEO و بهینه سازی سایت