شرایط و قوانین ارسال سفارش طراحی وب سایت
تمامی مشتریان و کاربران ( جدید و قدیم ) موظف به رعایت و اجرای قوانین و مقررات وضع شده توسط طراح وردپرس میباشند.
این قوانین ممکن است در هر لحظه تغییر کند و کاربر موظف است پایبند به قوانین بهروز شده باشد.
تمامی مشتریان میبایست قبل از ثبت سفارش خود ، این صفحه را مطالعه کنند.
زیرا ثبت سفارش مشتری به منزله مطالعه قوانین و مقررات و تایید آنها میباشد.
قوانین عمومی
مشتری میبایست برای استعلام قیمت از طریق صفحه تماس با ما برای ارتباط با طراح وردپرس استفاده کند.
تماس تلفنی فقط برای مشاورهی قبل از خرید میباشد و به هیچ وجه نباید مسائل مربوط به پشتیبانی در تماس تلفنی مطرح شود.
تمامی خدمات طراحی سایت طراح وردپرس دارای ۱۲ ماه پشتیبانی فنی رایگان میباشند.
تمامی مسائل مربوط به پشتیبانی فقط و فقط باید از طریق ایمیل پیگیری و رفع شود.
طراح وردپرس نیز موظف است به ایمیلهای پشتیبانی ظرف ۱۲ تا ۳۶ ساعت پاسخ دهد.
مشتری میتواند هزینه سفارشات را در ۲ مرحله برای طراح وردپرس واریز کند. ( واریز 50 درصد هزینه قبل از شروع سفارش و 50 درصد باقیمانده پس از پایان سفارش )
واریز ۷۰ درصد هزینه سفارش برای شروع سفارش ضروری است.
مشتری میبایست قبل از ارسال سفارش درباره سیستم مدیریت محتوی سایت خود اطلاعات کافی کسب کرده و کار با آن را بلد باشد. ( طراح وردپرس هیچ تعهدی پیرامون ارسال مطلب در سایت مشتری ، آموزش کار با سیستم مدیریت محتوی سایت و یا دیگر موارد مشابه را ندارد و آن را به هیچ وجه نمیپذیرد. )
قوانین مربوط به کپی رایت (لینک طراح)
در تمامی سفارشات لینک طراح (طراح قالب) درج خواهد شد.و این لینک به صورت کد در قالب قرار خواهد گرفت که امکان حذف وجود ندارد،برای عدم درج لینک (طراح قالب) هزینه ای مازاد بر هزینه قالب دریافت خواهد شد که در هنگام سفارش می بایست از واحد سفارشات استعلام صورت گیرد.
قوانین مربوط به طراحی سایت و گرافیک
شروع سفارش مشتری زمانی خواهد بود که اطلاعات سفارش را به طور کامل برای طراح وردپرس ارسال کرده ۷۰ دصد ابتدایی برای شروع پروژه را به حساب طراح وردپرس واریز کرده باشد.
سفارشاتی که با تخفیف و یا به صورت همکاری پذیرفته می شود هزینه سفارشات قبل از شروع کار و به صورت کامل دریافت خواهد شد.
مشتری موظف است تمام امکانات درخواستی خود را قبل از شروع سفارش برای طراح وردپرس ارسال کند.
طراحی سایت ابتدا نرمافزار فتوشاپ انجام میشود و سپس یک طرح اولیه و نهایی برای مشتری ارسال میشود. مشتری موظف است بر روی طرح ارسال شده دقت کرده و نکته نظرات و امکانات مورد نظرش را برای طراح وردپرس ارسال کند.
مشتری موظف است قبل از تایید طرح گرافیکی قالب ، تمام امکانات ، نظرات خو را با طراح وردپرس در میان بگذارد.
بعد از تایید طرح گرافیکی سایت توسط مشتری ، مرحله کدنویسی قالب شروع میشود. ( در این مرحله به هیچ وجه به درخواستهای مربوط به ویرایش قسمتهای مختلف قالب رسیدگی نخواهد شد. زیرا مشتری میبایست این نکات را قبل از تایید طرح گرافیکی قالب مورد بررسی قرار داده و با مسئول طراحی طراح وردپرس در میان میگذاشت. )
پشتیبانی ۱۲ ماهه رایگان فقط شامل رفع مشکلات احتمالی پوسته طراحی شده توسط طراح وردپرس بوده و مشکلات مربوط به هاستینگ و … به گروه طراح وردپرس هیچ ربطی ندارد.
اضافه کردن امکانات جدید به پوسته با توافق طرفین بر سر هزینه و زمان تحویل و … صورت میگیرید.
در صورت تخلف ، طراح وردپرس هیچ تعهد و مسئولیتی را دربارهی اشخاص و شرکتهای متخلف قبول نمیکند.
شما میتوانید سوالات احتمالی خود را در مورد قوانین و مقررات وضع شده ، از طریق صفحه تماس با ما برای ما ارسال کنید.