طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

وردپرس WordPress یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به شما امکان پیاده سازی هر نوع سایتی را می دهد. طراحی سایت فروشگاهی از طریق وردپرس ساده است و کافی است یکی از پلاگین های فروشگاهی وردپرس را در این سیستم مدیریت محتوا نصب و پیکربندی نمایید. یکی از قویترین و محبوب ترین پلاگین های ورپرس WooCommerce که برای راه اندازی انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی مناسب است و دارای امکانات فراوانی است. برای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس کافی است ابتدا وردپرس را از سایت رسمی https://wordpress.org دانلود نموده و بر روی سرور خود نصب نمایید و سپس پلاگین ووکامرس را از این آدرس https://wordpress.org/plugins/woocommerce دانلود نموده و بر روی سرور خود نصب نمایید. پس از مرحله نصب پلاگین سایر مراحل را بخش به بخش برای شما بیان می نمایم.

فارسی سازی وردپرس

بهتر است وردپرس و WooCommerce انگلیسی را از سایت های اصلی دانلود نموده و نصب نمایید و سپس وردپرس خود را فارسی سازی نمایید. معمولا نسخه های فارسی وردپرس و ووکامرس قدیمی تر هستند و ممکن است دست کاری های در آنها انجام شده باشد. در صورت تمایل طراح وردپرس می توانید کار فارسی سازی وردپرس را برای شما انجام دهد.

طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

وردپرس خود قالب های پیش فرضی دارد که می توانید با استفاده از این قالب های پیش فرض موجودر در وردپرس سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نمایید. در صورتی که قالب های پیش فرض جوابگوی کار شما نبود می توانید با مراجعه به Theme Directory قالب های موجود در این دایرکتوری را بررسی نمایید. برخی از این قالب ها رایگان و برخی دیگر را می بایست خریداری نمایید. در صورتی که از بین قالب های موجود قالبی را مناسب به زمینه فعالیت خود یافتید می توانید قالب مورد نظر را در سایت وردپرس خود نصب نمایید و فعال سازی نمایید. در صورتی که قالب مورد نظر شما در لیست قالب های رایگان وردپرس نیز وجود نداشت می توانید یا قالب مورد نظر خود را خریداری نمایید و یا کار طراحی قالب فروشگاه اینترنتی خود را از پایه انجام دهید. در هر دو صورت طراح وردپرس می تواند عملیات خرید و یا طراحی قالب را برای شما انجام دهد که هر یک بسته به قالب درخواستی شما هزینه های مربوط به خود را خواهد داشت. طراح وردپرس دارای فروشگاه قالب می باشد که می توانید همچنین در صورت تمایل قالب فروشگاه خود را از بین قالب های موجود در این فروشگاه خریداری نمایید.

راست به چپ نمودن قالب

برخی از قالب ها خود نسخه فارسی دارند و برخی دیگر می بایست فارسی سازی گردند. قالب های پیش فرض وردپرس نسخه راست به چپ دارند و اما در مورد سایر قالب ها می بایست بررسی گردند. در صورتی که قالبی نسخه راست به چپ نداشت می توان قابلیت راست به چپ را به آن اضافه نمود. طراح وردپرس می تواند این مورد را برای شما با هزینه بسیار کم انجام دهد.

ایمن سازی وب سایت

یکی از مهترین مسائلی که در طراحی سایت فروشگاهی وردپرسی به آن می بایست توجه داشت ایمن سازی وب سایت می باشد. معمولا به دلیل رایگان بودن وردپرس این سیستم مدیریت محتوا زمانی که توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است به درستی ایمن سازی نگردد و از این بابت مشکلات فراوانی برای وب سایت به وجود آید. امن سازی وب سایت از مهترین مسائلی است که می بایست در طراحی سایت وردپرس به آن توجه گردد و در صورت عدم توجه به این موضوع ممکن است وب سایت دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد.

راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین مشتریان

ووکامرس این امکان را دارد که در آن انواع روش های پرداخت آنلاین را تعریف نمود. برنامه نویس می تواند از طریق برنامه نویسی PHP روش های پرداخت جدیدی را به وردپرس اضافه نماید. درگاه های پرداخت داخل کشور هر یک روش برنامه نویسی خود خود را دارند و برنامه نویس می تواند با استفاده از فایل آموزشی کد نویسی درگاه برنامه نویسی درگاه پرداخت آنلاین وب سایت شما را انجام دهد. در صورت تمایل طراح وردپرس می تواند راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین مشتریان را برای شما انجام دهد.

پشتیبانی وب سایت

وب سایت فروشگاهی حتما می بایست توسط یک برنامه نویس خبره رصد و پشتیبانی گردد تا در صورتی که در بخشی از سایت مشکلی بوجود آمد سریعا مشکل بوجود آمده رفع گردد. وجود مشکلات در وب سایت و همچنین قطع بودن وب سایت باعث عدم اطمینان کاربران به وب سایت خواهد گردید.

قابلیت های ووکامرس

حالا که توضیحاتی در مورد طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را داریم که ووکامرس را به عنوان بهترین پلاگین برای طراحی سایت فروشگاهی معرفی نمودیم قصد دارم امکانات اولیه ووکامرس را برای شما لیست نمایم:

  • قابلیت مدیریت دسته بندی های محصولات با قابلیت ایجاد زیر شاخه ها تا سطح نامحدود
  • قابلیت مدیریت محصولات به تعداد نامحدود دارای قابلیت مدیریت موجودی محصول، محاسبه حمل و نقل، محصولات مرتبط، فیلدهای مخصوص
  • قابلیت نظر گذاشتن و رتبه دادن به محصولات
  • قابلیت مشخص نمودن تگ برای محصولات با قابلیت نمایش در وب سایت
  • قابلیت مشخص نمودن روش های حمل مختلف برای محصولات
  • قابلیت ایجاد فیلدهای خاص برای محصولات با قابلیت فیلتر نمودن در وب سایت
  • بخش مدیریت سفارش های مشتریان
  • بخش مدیریت تخفیف ها و کوپن های مشتریان
  • سیستم گزارشات شامل آمار کل فروشگاه

وردپرس در کنار سادگی استفاده به شما امکانات و قابلیت های فروانی برای راه اندازی انواع مختلف سایت های فروشگاهی را می دهد. یکی از قابلیت های مهمی که در WooCommerce وجود دارد قابلیت توسعه و اضافه نمودن امکانات جدید به فروشگاه می باشد. در صورتی که امکان مورد نظر در بین امکانات اولیه WooCommerce وجود نداشت می توانید امکانات جانبی موجود را بررسی نمایید و همچنین در صورتی که امکان مورد نظر در بین امکانات جانبی وجود نداشت برنامه نویس می تواند امکانات جدیدی به ووکامرس اضافه نماید.

ویژگی های قالب های فروشگاهی طراحی شده طراح وردپرس:
  • راه اندازی فروشگاه با افزونه محبوب و قدرتمند ووکامرس.
  • پشتیبانی 3 ساله رایگان از قالب های طراحی شده.
  • ارائه فایل psd جهت تایید مشتری قبل از کد نویسی.
  • استفاده از پلاگین های پولی و لایسنس دار در قالب طراحی شده.
  • پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته از طریق تیکت و ایمیل.
  • آموزش سئو محصولات جهت معرفی بهتر در گوگل.
  • امنیت بالای کدنویسی و آپدیت همیشگی پلاگین های نصب شده.
  • تبدیل فایل PSD مشتری به کد های استاندارد ووکامرس.
  • مشاوره رایگان 10 دقیقه ای قبل از سفارش قالب فروشگاهی ووکامرس.
مشاوره رایگان طراحی قالب فروشگاهی وردپرس

مشاوره رایگان طراحی سایت

 

چنانچه نیاز به طراحی قالب فروشگاهی وردپرس دارید پشنهاد می کنیم از خدماتطراح وردپرس استفاده نمایید:

order