افزونه بانک صادرات وردپرس

افزونه بانک صادرات وردپرس

افزونه بانک صادرات وردپرس افزونه بانک صادرات وردپرس،درگاه بانک صادرات وردپرس درگاه بانک صادرات وردپرس،افزونه درگاه بانک صادرات وردپرس افزونه درگاه بانک صادرات وردپرس،درگاه بانک صادرات برای وردپرس درگاه بانک صادرات برای وردپرس،افزونه بانک صادرات برای وردپرس افزونه بانک صادرات برای وردپرس


با سلام و عرض ادب خدمت شما همراهان عزیز . دوستان عزیز با آموزش کوتاهی از وردپرس در خدمت تون هستم . دوستان در این آموزش وردپرس تصمیم دارم که افزونه درگاه بانک صادرات برای افزونه easy digital downloads برای شما عزیزان معرفی کنم ، پس از شما می خواهم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید .

معرفی افزونه درگاه بانک صادرات در وردپرس

افزونه بانک صادرات وردپرس

دوستان عزیز همانطور که می دانید برای فروش فایل های غیر رایگان در وردپرس افزونه easy digital downloads وجود دارد و سایت های ایرانی به دلیل محدودیت هایی که وجود داره نمی تونند از درگاه های بانکی موجود در این افزونه استفاده کنند . برای همین دلیل شما باید به دنبال افزونه هایی باشید که امکان پرداخت با درگاه های بانکی ایران برای شما آسان باشد و در این آموزش وردپرس هم می خواهیم افزونه وردپرسی را به شما معرفی کنم که به واسطه ی آن برای شما امکان استفاده از درگاه بانک صادرات برای افزونه easy digital downloads امکان پذیر شود . در این آموزش برای شما افزونه وردپرس Bank saderat EDD gateway رو معرف می کنم که این افزونه ویژگی ها و امکاناتی دارد که به صورت زیر است :

  • اضافه شدن درگاه بانک صادرات برا افزونه فروش easy digital downloads پس ازنصب
  • قابلیت فعال سازی یا غیر فعال سازی درگاه بانک
  • قابلیت عضویت در خبرنامه افزونه
  • شما می توانید دقیقا از خطاهای بانکی با خبر شوید
  • شما می توانید درگاه بانک صادرات را به عنوان درگاه پیش فرض پرداخت انتخاب نمایید

دوستان عزیز شما می توانید این افزونه وردپرسافزونه بانک صادرات وردپرس )رو از لینک زیر دریافت نمایید :

 

دانلود افزونه وردپرس Bank saderat EDD gateway

 

و شما می توانید به راحتی به تنظیمات افزونه در پنل خود دسترسی داشته باشید و فقط لازمه که شما نام کاربری و رمز عبوری خود را وارد نمایید و تنظیمات خاصی ندارد . شما اگر در استفاده از این افزونه به مشکل برخوردین ، حتما با ما در میان بگذارید .

با آرزوی موفقیت برای شما