سئوالات متداول:

سئوال:طراحی سایت به چه صورت می باشد؟

پاسخ:روند کاری تیم طراح وردپرس:

1-دریافت سفارش

2-مشخص شدن هزینه سفارش شما

3-پرداخت 70 درصد هزینه سفارش

4-شروع طراحی فایل پی اس دی

5-نمایش فایل پس از اتمام طراحی

6-تایید یا رد طرح توسط شما(در صورتی که در طرح تکمیل شده نیاز به تغییراتی هم چون رنگ چینش و … باشد تا زمان تایید توسط شما طرح اصلاح خواهد شد. )

7-کد نویسی طرح تایید شده توسط شما

8-آغاز کد نویسی

9-تحویل قالب

10-تنظیم قالب بر روی سیستم مدریتی مشتری

سئوال:چگونه می توانم از تعرفه طراحی و کد نویسی اطلاع داشته باشم؟

پاسخ:برای اطلاع از تعرفه ها ی طراحی و کد نویسی کافیست از فرم ثبت سفارش اقدام نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن هزینه سفارش شما را ارسال نمایند.

سئوال:چرا تعرفه ثابتی برای طراحی در سایت درج نشده است؟

پاسخ:همانگونه که مطلع هستید تعرفه ثابت درج نشده است زیرا نیاز ها و امکانات کاربران با یک دیگر تفاوت زیادی داشته و پس از دریافت نیاز های شما این هزینه مشخص خواهد شد و این بیشتر به نفع مشتری می باشد چرا که برای امکانات درخواستی هزینه می کند و برای امکانات اضافی هزینه پرداخت نخواهد کرد.

سئوال:بعد از مشخص شدن هزینه سفارش آیا سفارش من شروع خواهد خورد؟

پاسخ:نخیر تمامی سفارشات برای شروع نیاز به پرداخت 70 درصد از کل مبلغ می باشد و تا زمان واریز این مبلغ هیچ فعالیتی بر روی پروژه شما انجام نخواهد شد.

سئوال:چرا 70 درصد هزینه دریافت می شود؟

پاسخ:تیم ما طبق سیاست کاری خود 70 درصد کل مبلغ سفارشات را در اول کار و برای استارت از مشتری اخذ می نماید که این 70 درصد تنها برای فایل پی اس دی می باشد و چنانچه شما در پایان طراحی PSD از کد نویسی صرف نظر نمایید،تنها فایل لایه باز تکمیل شده ارائه خواهد شد.

سئوال:پستیبانی به چه صورت می باشد؟

پاسخ:تمامی سفارشاتی که توسط تیم طراح وردپرس طراحی و کدنویسی می شود، تا زمانی که طرح بر روی وب سایت فعال باشد شامل پشتیبانی رایگان می باشد.

اما در صورتی که لینک طراح و کد نویس در قالب حذف گردد شامل پشتیبانی رایگان نبوده و شامل دریافت هزینه طبق توافق می باشد.

سئوال:من تازه کار هستم و اولین بار است سایت راه اندازی می کنم آیا تیم طراح وردپرس آموزش کار با سیستم مدریتی را انجام می دهد؟

پاسخ:خیر،به هیچ عنوان آموزش کار با سیستم مدریتی بر عهده ما نبوده و برای آموزش هزینه توافقی دریافت خواهد شد.

سئوال:سئو 100 درصدی رایگان پوسته به چه معنا می باشد؟

پاسخ:فعالیت اصلی و شاخص تیم طراح وردپرس سئو و بهینه سازی انواع وب سایت می باشد که طبق توافق گروه امتیاز طراحی قالب توسط این تیم شامل سئو سیستم و استاندار سئو در قالب می باشد.به زبان ساده تر بگوییم یعنی یک تخفیف 300 الی 400 هزار تومانی.

سئوال:سئو توسط شما به چه صورت انجام می شود و چه مراحلی را باید سپری کرد؟

پاسخ:به دو صورت سئو انجام می گیرد:

1-سئو وب سایت:سئو وب سایت به دین صورت می باشد که سیستم و قالب و تمامی نیاز های یک سایت برای بالا بردن ورودی و افزایش ترافیک انجام می شد.و در 90 روز (سه ماه)شاهد رشد وب سایت خود خواهید شد.

2-سئو تضمینی:سئو تضمینی همان روش های درج شده قبلی می باشد ولی یک امتیاز این نوع سئو (سئو تضمینی) وجود بازگشت کامل هزینه در صورت عدم افزایش ورودی و ترافیک وب سایت بعد از مدت سه ماه (90 روز) می باشد و هزینه این نوع سئو 35 درصد بیشتر از نوع اول می باشد.

اگر سئوالی دارید که در این صفحه درج نشده است می توانید از قسمت تماس با ما اقدام به ارسال سئوال خود نمایید.