تعیین تاریخ انقضاء برای مطالب وردپرس

post-expirator

تعیین تاریخ انقضاء برای مطالب وردپرس با افزونه Post Expirator

در هر سایتی مطالبی هستند که پس از مدتی لازم است از سایت برداشته شوند ؛ از جمله این مطالب ، معلفی کد های تخفیف یا کوپن تخفیف می باشد که در بازه ی زمانی محدود فعال هستند و پس از مدتی از دور خارج می شوند و به عبارتی دیگر اعتبار ندارند ! در اینصورت لامز است مدیر سایت آن مطالب را از سایت حذف کند و زمان زیادی را از وی می گیرد . در این مطلب قصد معرفی افزونه ای برای وردپرس را داریم که توسط آن فادر به ایجاد چنین قابلیتی در وردپرس خواهید بود تا بتوانید با تنظیم تاریخ انقضای مطلب هر زمانی که بخواهید ، مطالب را از سایت خود حذف کنید . افزونه Post Expirator یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که شما را در زمینه ی حذف و عدم نمایش مطالب از سایت وردپرسی خود یاری می کند تا بتوانید به راحتی تاریخ انقضای مطالب را تعیین کنید و آنها را حذف نمایید . در ادامه با ما و آموزش افزونه Post Expirator همراه باشید .

آموزش افزونه Post Expirator :

post-expirator

پس از دانلود و نصب افزونه Post Expirator به بخش تنظیمات > Post Expirator بروید تا تنظیمات را در آنجا انجام دهید:

Data Format , Time Format: در هر بخش می توانید فرمت تاریخ و یا زمان را عوض کنید.

Default Date/Time Duration: در اینجا می توانید زمانی را به صورت پیش فرض تعیین کنید که پست بعد از این مدت به صورت خودکار حذف شود. زیر فیلد ورودی می توانید فرمت های مجاز را هم مشاهده کنید.

Default Expiration Category: می توانید دسته بندی ای مثلا با نام «موقت» ایجاد نمایید که زمانی که دسته نوشته را موقت انتخاب کردید پست به صورت خودکار در لیست پست های تاریخ انقضا دار قرار بگیرد و طبق تنظیمات از سایت برداشته شود.

Show in post footer: با تیک زدن گزینه Enable نوشته ای به صورت پیش فرض زیر متن های تاریخ انقضادار قرار می گیرد که بازدیدکنندگان را متوجه موقتی بودن پست می کند.

Footer Contents: در این بخش افزونه Post Expirator می توانید متن ذکر شده در مورد قبل را ویرایش نمایید و همینطور میتوانید از کدهای آماده EXPIRATIONFULL و EXPIRATIONDATE و EXPIRATIONTIME برای نمایش به ترتیب تاریخ و زمان انقضا، تاریخ انقضا و زمان انقضا در متن استفاده کنید.

Footer Style: در این فیلد هم میتوانید استایل سی اس اس خودتان را وارد نمایید تا متن مذکور با استایل دلخواه شما نمایش داده شود.

حال پس از انجام تنظیمات بالا به یکی از نوشته های خود بروید تا باکس اضافه شده در ستون سمت چپ بخش ویرایش نوشته را مشاهده نمایید.

در این بخش شما می توانید به راحتی تاریخ و ساعت برداشتن مطلب از سایت را تعیین کنید و همینطور تعیین کنید چه اتفاقی برای متن بیافتد؛ حذف شود، پیش نویس شود و یا تعیین کنید دسته بندی آن تغییر، حذف و یا اضافه شود.

یکی از ویژگی های این افزونه پشتیبانی از شورت کد می باشد که می توانید در کدنویسی‌های خود از آن استفاده کنید، شورت کد تعریف شده در این افزونه به شکل زیر می باشد.

[postoperative]

 

دانلود افزونه از مخزن وردپرس

 

از اینکه در معرفی افزونه تعیین تاریخ انقضاء برای مطالب وردپرس با ما بودید سپاسگزاریم.

 

چنانچه شما نیاز به طراحی قالب وردپرس ، طراحی پوسته وردپرس دارید می توانید هم اکنون از تعرفه طراحی ما مطلع شوید.

order

طراحی قالب وردپرس

طراحی و کدنویسی انواع قالب وردپرس

تبدیل PSD به وردپرس

تبدیل psd به قالب استاندارد وردپرس

تبدیل Psd به Html

تبدیل انواع فایل Psd به فایل Html

طراحی قالب فروشگاهی

طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

seo و بهینه سازی قالب

SEO و بهینه سازی سایت